SEO jest skrótem od Search Engine Optimization, czyli procesu zwiększania szans na to, że wyszukiwarka, taka jak Google, wyświetli Twoją stronę, gdy ktoś wyszuka słowo kluczowe. Pozycjonowanie SEO jest jednym z wielu czynników, które wpływają na określenie miejsca w wynikach wyszukiwania.
Pierwsza część pozycjonowania SEO jest znana jako on-page SEO i odnosi się do wszystkiego, co możesz zrobić, aby zoptymalizować swoją stronę internetową, aby była łatwo znaleziona przez wyszukiwarki. Obejmuje to pisanie opisów meta i znaczników tytułu, które zawierają najistotniejsze słowa kluczowe dla treści, pisanie opisów tekstowych z odpowiednimi słowami kluczowymi i linkami, które prowadzą do innych stron zawierających więcej informacji na temat tych słów kluczowych (znanych jako backlinki), projektowanie przejrzystych układów dla urządzeń mobilnych oraz umieszczanie wielu linków wewnętrznych do powiązanych treści w witrynie.
On-page SEO odnosi się również do upewnienia się, że kod HTML na Twojej stronie jest czysty i łatwy do odczytania przez wyszukiwarki. Możesz to sprawdzić, patrząc na to, jak dobrze Twoja strona plasuje się w darmowym programie, takim jak Google PageSpeed Insights lub używając narzędzia online, takiego jak test walidacji HTML.
Inna część pozycjonowania SEO jest znana jako off-page SEO i odnosi się to do wszelkich czynników zewnętrznych, które mogą pomóc w zwiększeniu rankingu w wyszukiwarkach. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://computerable.pl/.