Czym jest pozycjonowanie SEO?

SEO jest skrótem od Search Engine Optimization, czyli procesu zwiększania szans na to, że wyszukiwarka, taka jak Google, wyświetli Twoją stronę, gdy ktoś wyszuka słowo kluczowe. Pozycjonowanie SEO jest jednym z wielu czynników, które wpływają na określenie miejsca w wynikach wyszukiwania.

Pierwsza część pozycjonowania SEO jest znana jako on-page SEO i odnosi się do wszystkiego, co możesz zrobić, aby zoptymalizować swoją stronę internetową, aby była łatwo znaleziona przez wyszukiwarki. Obejmuje to pisanie opisów meta i znaczników tytułu, które zawierają najistotniejsze słowa kluczowe dla treści, pisanie opisów tekstowych z odpowiednimi słowami kluczowymi i linkami, które prowadzą do innych stron zawierających więcej informacji na temat tych słów kluczowych (znanych jako backlinki), projektowanie przejrzystych układów dla urządzeń mobilnych oraz umieszczanie wielu linków wewnętrznych do powiązanych treści w witrynie.

On-page SEO odnosi się również do upewnienia się, że kod HTML na Twojej stronie jest czysty i łatwy do odczytania przez wyszukiwarki. Możesz to sprawdzić, patrząc na to, jak dobrze Twoja strona plasuje się w darmowym programie, takim jak Google PageSpeed Insights lub używając narzędzia online, takiego jak test walidacji HTML.

Inna część pozycjonowania SEO jest znana jako off-page SEO i odnosi się to do wszelkich czynników zewnętrznych, które mogą pomóc w zwiększeniu rankingu w wyszukiwarkach. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://computerable.pl/